פרסום ושיווק באמצעות הפקת סרטוני תדמית

הפרסום בעזרת סרטוני תדמית הפך לכלי שיווקי נפוץ מאוד, שכן מדובר בכלי יעיל וזול באופן יחסי שמאפשר חשיפה ללקוחות קיימים וחדשים וכן הגדלת המכירות בזמן קצר בכל אמצעי המדיה שיש בימינו. סרטון תדמית לעסק נחשב כיום לאמצעי היעיל ביותר לחיזוק המיתוג של כל עסק או חברה, שבסיועו ניתן לשפר ולהגדיל את המכירות שלהם. סרטוני תדמית הם כלי עיקרי שמבסס את החברה או העסק ומציג אותו באופן המיטבי ביותר לכל לקוח פוטנציאלי. כמו בכל תחום שיווקי כזה או אחר, חשוב לדאוג שהסרט שיופק יהיה רלוונטי, מסקרן, יצירתי ומקורי כאחד והכי חשוב שיעביר את המסר המדויק של הארגון. על היתרונות ועל החשיבות בסרטוני תדמית נפרט כאן.

מי אלו סרטוני התדמית?

סרטוני תדמית הינם סרטים שכל מטרתם תהיה להעניק תדמית חיובית ולהנציח את היתרונות הרבים של החברה ובית העסק. סרטוני תדמית מכילים תסריט שמספר על החברה בדרך יצירתית וייחודית ומדגיש בעיקר מדוע כדאי לבחור בשירות או במוצר של בית העסק יותר מבכל מקום אחר. מדובר בשיטה שיווקית שמעודדת התעניינות ואהדה בקרב כל קהל הלקוחות וכן ביצירת שיתופי פעולה עסקיים חדשים.

ניתן לזהות בימינו ניצול רב של סרטונים אלה, לא רק עבור מטרות שיווקיות ופרסומיות כי אם גם למטרות הדרכה והסברה. כיום, בלי שיווק ופרסום, בית העסק יתקשה לשרוד ואחד האמצעים להשאירו בתודעה הנו סרט תדמיתי שאפשר לייחס לו גם מעמד של כרטיס ביקור – אטרקטיבי ומקורי שמספר אודות כל השירותים והמוצרים שהחברה מציעה, כשהוא מדגיש את הערך המוסף שיש לחברה להציע ומדוע כדאי לבחור דווקא בה. סרטים אלה הינם קצרים, כשהאורך שלהם ינוע בין 5 דק’ ל – 20 דקות.

היתרונות של סרט תדמית מקצועי

חברות הפקה רבות יציעו לכם את הכלי השיווקי האופטימלי ביותר על מנת להגיע לתוצאות עסקיות היעילות והאיכותיות ביותר עבור העסק שלכם. כשמדובר בסרטוני תדמית מדובר על חשיפה של הלב והחזון של החברה, העסק או הארגון – על תרומתו לכל לקוח קיים או פוטנציאלי ועל כדאיותו וחשיפה של כל היתרונות הבולטים שלו בשיטות הבאות:

  • מעורר באז, עניין וסקרנות לגבי השירות או המוצר באמצעות תסריט מקורי, הומור, אנימציה, מוזיקה ואפקטים.
  • מעביר את המסר השיווקי העיקרי שאתו מעוניינים למסור.
  • יוצר תדמית עדכנית של כל פעילות העסקית של העסק.
  • גורם להנעה לפעולה על ידי התקשרות במייל, טלפון או בכל דרך רלוונטית שמאפשרת התקשרות עם בית העסק.

סרטוני תדמית הם אחד האמצעים השיווקיים שתמיד חשוב וצריך להשקיע בהם ולא ניתן לרגע להרפות מכך. זו למעשה הסיבה שכל סרטון תדמיתי הינו כלי שיווקי ופרסומי בעל כוח רב ומעורר השראה. נכון שיש להשקיע בו גם זמן, כסף ומחשבה, אולם בסופו של דבר הוא תמיד יחזיר את ההשקעה, יגדיל את קהל הלקוחות, יעצים שיתופי פעולה ויקדם את התדמית של החברה בצורה הבולטת ביותר. כל סרט שתפיקו יהווה קרש קפיצה שיווקי ואיכותי שידאג למקם את החברה שלכם בצורה הטובה בשוק.

המאמר נכתב ע”י גושפנקה הפקות.

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שתפו בווטאספ
שיתוף ב twitter
שתפו בטוויטר
שיתוף ב email
שתפו במייל