מיתוג עסקי

לאתר העסקי שלך או לאפליקציה העסקית שלך יש את היכולת להשפיע באופן משמעותי על הרושם שמקבל הלקוח שלך על העסק שלך. כדי ליצור מיתוג עסקי חיובי לעסק שלך, אתה חייב להשקיע בעיצוב ושיפור חווית המשתמש באתר או באפליקציה שלך. 

במאמר הבא הבאנו לך 6 דרכים פשוטות לשיפור חווית הלקוחות שלך. 

  1. התאמת תהליך הקניה ללקוחות: סוגי הלקוחות שנכנסים וגולשים באתר שלך שונים זה מזה ברמת ההבנה של המוצר או המידע הטכני שבאתר.  לכן, מומלץ ליצור שני תהליכי קנייה כאשר הראשון מיועד עבור הלקוחות המקצועיים יותר ולוקח אותם ישר לתהליך הקנייה. השני הוא תהליך של שאלות נפוצות ותשובות שבסופו תהליך הקנייה עצמו.  
  2. עיצוב נוח לשימוש: כדאי לוודא שהאתר שאתה בונה כתוב בשפה שמתאימה לקהל היעד שלך, שהוא נוח לקריאה ולניווט כך שהלקוח שלך לא צריך להתעסק עם הגדלת הכתב או עם הזזת הדף למטה ולמעלה כל הזמן. בדקו שהכל עובד ונראה כמו שצריך מכל מכשיר – טלפון סלולרי, מחשבים, אייפדים וכדומה. 
  3. קבלת משוב מלקוחות: הדרך הטובה ביותר לדעת מה צריך לשפר באתר או במוצר שלך הוא לקבל משוב מלקוחות כדי לאתר את המקומות שבהם הם נתקלים בבעיה וללמוד מה דעתם על האתר או המוצר שלך. מומלץ לבצע זאת באמצעות סקרי לקוחות או בדרך של ראיונות קצרים עם הלקוחות הפעילים באתר שלך באמצעות הודעות שעולות במהלך הגלישה באתר. 
  4. יצירת קשר בקלות: כדי לאפשר ללקוחות שלך ליצור איתך קשר בקלות, מומלץ להוסיף בכל מקום שבו אתה מופיע באינטרנט, אם זה באתר העסק שלך, בדף הפייסבוק וכדומה, קישורים לרשתות חברתיות שדרכן ניתן ליצור איתך קשר ולקבל מידע נוסף על המוצרים שלך. כך אתה יכול ליצור מיתוג עסקי חיובי על העסק שלך בקלות ובפשטות. 
  5. הימנע מלבקש יותר מדי מידע: עסקים רבים מבקשים מהלקוחות שלהם יותר מדי מידע בכניסה לאתר, מה שמרתיע את הלקוח ופוגע בחוויית המשתמש שלו. נסה לבקש את המידע המינימלי שנדרש לך על מנת להכיר את הלקוח ולצורך אבטחת מידע או לבקש ממנו לספק מידע בחלקים ולא את כל המידע בבת אחת בזמן הכניסה לאתר. 
  6. יכולות שפה מתקדמות: מומלץ לשלב באתר שלך יכולות שפה מתקדמות כמו תרגום לשפות שונות או אפשרות לשיחה בזמן אמת. תקשור עם לקוחות בשפה שלהם יוצרת אמינות ונאמנות למותג. 

מאמרים נוספים באתר